مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-12سياسي

فرهنگ نامه شهدای زن استان خراسان رضوی تدوین می شود


مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس مبتنی بر ایجاد وحدت و همبستگی ملی و تقویت روحیه انقلابی در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

- مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس مبتنی بر ایجاد وحدت و همبستگی ملی و تقویت روحیه انقلابی در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ملیحه غیور با اشاره به گرامیداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس توضیح داد: امید است با وفاق و همدلی که در میان مردم و دستگاه ها در هفته دفاع مقدس ایجاد می شود؛ تلاش دشمن را که می خواهد ناامیدی را در جوانان ایجاد کند تا هویت را از ایشان بگیرد ناکام و روحیه ایثار و شهادت و فداکاری که هویت واقعی ایران و ایرانی است به عنوان الگوی نجات بخش و روح پرور توسعه یابد و این روحیه ایثارگری که در کیان خانواده شکل می گیرد و جزو فرهنگ دفاع مقدس است باعث تعالی جامعه خواهد شد.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان خراسان رضوی در تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گفت: برگزاری نشست های تخصصی، برگزاری برنامه های فرهنگی در مزار شهدای گمنام، رونمایی از پنج کتاب صوتی، دیدار با خانواده شهدا، برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ نامه شهدای زن استان خراسان رضوی تدوین می شود

فرهنگ نامه شهدای زن استان خراسان رضوی تدوین می شود