مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 18:152023-08-23اقتصادي

تلاش برای به روز رسانی پرداخت کارانه ها ادامه دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تلاش می شود، با جذب منابع، مدیریت هزینه ها و افزایش درآمدها، پرداخت کارانه پزشکان به روز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسن بختیاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در مراسم روز پزشک و داروساز که امروز در مرکز همایش های بین المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: با وجود افزایش هزینه ها به علت تورم و محدودیت منابع مالی دانشگاه، با رایزنی ها که انجام شده است، فاصله پرداخت کارانه ها برای پزشکان اورژانس، به پنج ماه و برای پزشکان تمام وقت دانشگاه، به هشت ماه کاهش یافت و پیگیری برای به روزرسانی کامل پرداخت کارانه ها ادامه دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان افزود: در خصوص پزشکان طرحی، پرداخت علی الحساب 50درصد کارانه هرماه در ماه بعدی، در هیأت رییسه دانشگاه مصوب شد.

وی با بیان اینکه سیستم جدید محاسبات پرداختی دانشگاه های علوم پزشکی، باعث عادلانه شدن پرداخت ها شد، افزود: استفاده از این سیستم جدید، گامی رو به جلو است و امیدواریم با اصلاحات آینده بهتر شود.

بختیاری به برداشته شدن سقف کارانه پزشکان و پرداخت کامل حق الزحمه آنان بر اساس فرمول های محاسباتی اشاره کرد و گفت: با این اقدام، پزشکان خصوصا همکارانی که به صورت تمام وقت، همه انرژی خود را در بخش دولتی صرف می کنند، بدون محدودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای به روز رسانی پرداخت کارانه ها ادامه دارد

تلاش برای به روز رسانی پرداخت کارانه ها ادامه دارد