مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-02سياسي

انعقاد قرارداد با قرارگاه امام حسن (ع) برای آبرسانی به 1281 روستای خوزستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از انعقاد قراردادی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اعتبار 2 هزار و 550 میلیارد تومان برای اجرای طرح آبرسانی به 1281 روستای استان خبر داد.

- انعقاد قرارداد با قرارگاه امام حسن (ع) برای آبرسانی به 1281 روستای خوزستان ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از انعقاد قراردادی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اعتبار 2 هزار و 550 میلیارد تومان برای اجرای طرح آبرسانی به 1281 روستای استان خبر داد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای اجرای طرح آبرسانی به روستاهای استان خوزستان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عقد قرارداد با این مجموعه برای آبرسانی با روستاهای استان، اظهار کرد: دومین قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اعتبار 2 هزار و 550 میلیارد تومان برای اجرای طرح آبرسانی به 1281 روستای استان بسته شده است.

وی با بیان اینکه استان خوزستان پیشتاز اجرای طرح های عمرانی در حوزه آبرسانی روستایی است، افزود: علاوه بر این قراردادها از توان داخلی شرکت آبفای خوزستان برای تامین آب تمام روستاهای استان هم زمان با آغاز به کار دولت سیزدهم استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد با قرارگاه امام حسن (ع) برای آبرسانی به 1281 روستای خوزستان

انعقاد قرارداد با قرارگاه امام حسن (ع) برای آبرسانی به 1281 روستای خوزستان