مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-26اقتصادي

توسعه اقتصاد دیجیتالی کشور از مسیر تحول دیجیتالی بانک ها


سومین همایش ملی تحول دیجیتالی در صنعت بانکداری در روز سه شنبه مورخ 31امرداد1402 با حضور برخی مدیران و مسئولان بانک مرکزی، بانک های خصوصی و دولتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرفوری، در این همایش نشست هایی با موضوع های توسعه اقتصاد دیجیتالی کشور از مسیر تحول دیجیتالی بانک ها و ارائه دستاوردها و تجربه های بانک های برتر برگزار شد.

دکتر مجید قاسمی، رییس شورای سیاست گذاری همایش و مدیرعامل بانک پاسارگاد در نشست توسعه اقتصاد دیجیتالی کشور از مسیر تحول دیجیتالی بانک ها گفت: در بحث دیجیتالی شدن به دلیل این که جوانان کشور، آن را به دست گرفتند و در این زمینه پیشرو و پیشتاز هستند نتایج خوبی کسب شده است و معتقدم اگر خدمات بانک های خصوصی نبود، این تحولات در نظام بانکی دیرتر شکل می گرفت.

در این راستا نگاه نظام اقتصادی کشور به بانک ها باید نگاه تحولی شود.

قاسمی تاکید کرد: در این همایش همه بانک ها باید با هم، هم عهد شوند که با دیجیتالی شدن آن ها و باجدیت در این زمینه می توان به نتایج عالی دست یافت.

وی با اشاره به تعریفی از اقتصاد دیجیتالی گفت: اقتصاد دیجیتالی به عنوان طیف گسترده ای از فعالیت های اقتصادی شامل همه مشاغل در بخش دیجیتالی و هم چنین مشاغل دیجیتالی در بخش های غیر دیجیتالی تعریف می شود، که این مشاغل شامل فعالیت هایی هستند که از دانش و اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصاد دیجیتالی کشور از مسیر تحول دیجیتالی بانک ها

توسعه اقتصاد دیجیتالی کشور از مسیر تحول دیجیتالی بانک ها