مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-17اقتصادي

ثبت 551 فقره حوادث مرتبط با شبکه آب شهری در همدان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری 551 فقره حوادث مرتبط با شبکه آب شهری ثبت و مرتفع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 300 فقره کاهش داشته است.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری 551 فقره حوادث مرتبط با شبکه آب شهری ثبت و مرتفع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 300 فقره کاهش داشته است.

فرهاد بختیاری فر با اعلام این خبر گفت: در راستای تعمیر و نگهداری تأسیسات شبکه اصلی آبرسانی به منظور ارائه خدمات مستمر به مشترکان استان همدان، حوادث مرتبط با شبکه اصلی انتقال آب شهرهای استان شامل شکستگی و یا خرابی شیرآلات خط لوله اصلی است که از ابتدای سال جاری 551 مورد ثبت و مرتفع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود 300 فقره کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه رفع حوادث انشعابات آب مشترکان در جهت خدمت رسانی و پیشگیری از هدررفت آب نیز همواره به صورت مستمر در حال انجام است، اظهار کرد: در این بازه زمانی رسیدگی و رفع حوادث انشعاب آب مشترکان شهرهای استان 10 هزار و 666 فقره گزارش شده که عموماً درخواست ها در این حوزه شامل رفع نشتی کنتور و انشعاب آب مشترکان، درخواست شستشوی کنتور، رفع خرابی و تعویض کنتور و شیرآلات انشعاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 551 فقره حوادث مرتبط با شبکه آب شهری در همدان

ثبت 551 فقره حوادث مرتبط با شبکه آب شهری در همدان