مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 17:402023-08-27سياسي

حمیدیان: جریان های سیاسی امید و مشارکت جوانان را قربانی منافع حزبی نکنند


سخنگوی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی، گفت: پیشنهادم به جریان های سیاسی این است که امید و مشارکت جوانان را قربانی منافع حزبی نکنند.

- فاطمه سادات حمیدیان سخنگوی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه فضای جریان های سیاسی انقلابی نباید آکنده از بی اخلاقی های مرسوم باشد، گفت: در جریان های انقلابی نباید شاهد بی اخلاقی هایی که دیگر گروه ها انجام می دهند، باشیم.

وی در ادامه گفت: شریان به عنوان جوان ترین جریان فعال در کشور در قالب شبکه های مختلف فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت محدود اقبال شایسته ای را به ویژه از سوی جوانان فعال و دغدغه مند به همراه داشته است.

سخنگوی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی، افزود: یکی از مهمترین اهداف شریان این است که جوانان نخبه و توانمندی را که علی رغم سوابق درخشان در حوزه های علمی، فرهنگی و اجتماعی، از بدنه مدیریتی و اجرایی کشور کنار گذاشته شده و فرصت و اجازه ورود به این بدنه را نداشته اند، حول یک شبکه کارآمد و تخصص محور جمع کند.

سخنگوی شریان گفت: شریان برای تحقق این کادرسازی انقلابی، اقدام به ایجاد یک شبکه فراگیر و منسجم کرده است که فرآیند شناسایی، جذب و به کارگیری این جوانان را در راستای مشارکت فعالانه آن ها و به منظور تحقق الگوی حکمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمیدیان: جریان های سیاسی امید و مشارکت جوانان را قربانی منافع حزبی نکنند

حمیدیان: جریان های سیاسی امید و مشارکت جوانان را قربانی منافع حزبی نکنند