مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-04اقتصادي

راه اندازی 2 کارخانه یخ با اعتبار 124 میلیارد ریال در پایانه مرزی مهران


رییس روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام گفت: نصب و راه اندازی 2 سردخانه و 2 کارخانه یخ در محل پایانه مرزی مهران از مهم ترین اقدامات این شرکت بوده است.

- علی وحیدی رییس روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام در حاشیه بازدید از موکب این شرکت در کمربندی شرقی شهر ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی شرکت پالایش گاز ایلام خدمات مختلفی را انجام داده است.

   وی افزود: نصب و راه اندازی 2 سردخانه و 2 کارخانه یخ در محل پایانه مرزی مهران با اعتبار 124 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت از مهم ترین این اقدامات بوده است.

  رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام ادامه داد: این شرکت علاوه بر ساخت و تحویل تجهیزات فوق، 3 سوله سردخانه با ظرفیت 3 هزار تن در شهر مهران با مبلغ 12 میلیارد ریال از بخش خصوصی به مدت یک ماه اجاره و در اختیار ستاد اربعین استان قرار داده است.

   وی تصریح کرد: همچنین این شرکت با استقرار درمانگاه در محل موکب های مرکزی ایلام با همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور به صورت شبانه روزی به زائرین اربعین حسینی خدمات رسانی می کند.

   وحیدی با اشاره به اینکه این درمانگاه در هر شبانه روز تا 700 نفر ظرفیت پذیرش دارد، گفت: یکی از مهم ترین اقدامات پالایشگاه گاز ایلام در خدمت به زائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 2 کارخانه یخ با اعتبار 124 میلیارد ریال در پایانه مرزی مهران

راه اندازی 2 کارخانه یخ با اعتبار 124 میلیارد ریال در پایانه مرزی مهران