مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-13سياسي

آمادگی خراسان جنوبی برای استقبال از گردشگران


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جنوبی از آمادگی استان برای استقبال از مسافران و گردشگران در سه پیک سفر پیش رو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، هادی شاه وردی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، هادی شاه وردی امروز در جلسه ستاد سفر استان با بیان اینکه سه پیک سفر تا اواسط مهرماه خواهیم داشت اظهارداشت: در حال حاضر با سه پیک سفر مواجه هستیم که تعطیلات پایان ماه صفر و تعطیلات نیمه نخست مهرماه را در بر خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در تعطیلات پایانی ماه صفر مقصد تعداد قابل توجهی از زائران به سمت شهر مشهد مقدس خواهد بود و استان خراسان جنوبی به عنوان استان معین دربرگیرنده پراکندگی سفرهای این ایام قرار خواهند بود.

  دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی افزود: جلسه ستاد سفر استان به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای ایام آخر ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) برای همکاری و پذیرایی از مسافران، زائران و هماهنگی در صورت لزوم برای پشتیبانی از ستاد خدمات سفر استان خراسان برگزار شد.

  شاه وردی ادامه داد: برای مدیریت خروج زائران ستادهای اجرایی خدمات سفر استان با اتخاذ تدابیر لازم 7 موکب ها پس از پایان شهادت امام رضا(ع) به منظور میزبانی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی خراسان جنوبی برای استقبال از گردشگران

آمادگی خراسان جنوبی برای استقبال از گردشگران