مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-23سياسي

مصوبه کمیسیون تلفیق برای تولید 20 هزار مگاوات برق از نیروگاه های اتمی


رییس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس گفت: در جلسات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه به تصویب رسیده که 20هزار مگاوات برق از نیروگاه های اتمی به دست بیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، ابراهیم عزیزی رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز(چهارشنبه 1 شهریور)  کمیسیون تلفیق  گفت: تحول درنظام اداری و هوشمندسازی دولت الکترونیک، اصلاح روش ها، حذف تشکیلات غیر ضرور رفع فساد زمینه های آن در مناسبات اداری به طور  رقومی دقیق سال به سال در پایان 5 سال تنظیم شده و شاخص هایی آن نیز پیش بینی شده است.

وی افزود: اصلاح روش ها 65 درصد، کاهش ساختمان فضای اداری 5 درصد، واگذاری وظایف و اختیارات به استان ها و شهرستان ها 57درصد، انجام معاملات دولتی به صورت الکترونیک و همینطور خدمات به شهروندان در دولت الکترونیک 100 درصد و بهبود رتبه کشور در شاخص توسعه به رتبه 61 پیش بینی شده است.

رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در امور تصدی هم مقرر شد که تصدی گری دولت به شهرداری ها و بخش خصوصی واگذار شود همچنین در جلسات تلفیق برنامه هفتم توسعه به تصویب رسید که 20هزار مگاوات برق از نیروگاه های اتمی به دست بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه کمیسیون تلفیق برای تولید 20 هزار مگاوات برق از نیروگاه های اتمی

مصوبه کمیسیون تلفیق برای تولید 20 هزار مگاوات برق از نیروگاه های اتمی