مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-25اقتصادي

افتتاح 50 پروژه هفته دولت با 150 میلیارد تومان هزینه در اردستان


پروژه های هفته دولت در اردستان با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان شامل 50 پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد هادی احمدی طبا فرماندار اردستان در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: اقدامات خوبی را در دولت سیزدهم شاهد هستیم، در این دولت مردمی رییس جمهور شبانه روز خدمتگزاری و فعالیت می کند که این خدمت به مردم را در شهرستان اردستان نیز سرلوحه کار خود قرار دادیم.

وی افزود: در حدود 450 روز گذشته با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان، اقدامات خوبی صورت گرفته؛ امروز موضوع مسکن جوانان از اصلی ترین دغدغه ها است و مسکن یک موضوع اصلی در حوزه ازدواج و جوانی جمعیت است که با برنامه ریزی های انجام شده، در حوزه جوانی جمعیت یکی از شهرستان های سرآمد کشور هستیم.

احمدی طبا خاطرنشان کرد: بعد از سال ها توانستیم اقدام خوبی را در نهضت ملی مسکن که از پروژه های دولت است، داشته باشیم، حدود 39 هکتار زمین در شهر اردستان و 10 هکتار زمین در مهاباد الحاق شده همچنین حدود 17 هکتار زمین در زواره به زودی الحاق خواهد شد.

فرماندار اردستان با اشاره به الحاق بیش از 20 هکتار زمین برای روستاهای شهرستان، تصریح کرد: در حوزه جوانی جمعیت، اردستان اولین شهرستان در کشور بود که با همکاری اداره راه و شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 50 پروژه هفته دولت با 150 میلیارد تومان هزینه در اردستان

افتتاح 50 پروژه هفته دولت با 150 میلیارد تومان هزینه در اردستان