مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-08سياسي

تمجید علی لاریجانی از شهری که تحول زیادی داشته است + عکس


علی لاریجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به امکاناتی که در سامرا وجود دارد، افزود: در اینجا برای افرادی که می خواهند زیارت کنند و برای استفاده رفاهی شان امکانات خوبی فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از خبرآنلاین، مشاور رهبر انقلاب تحولات ایجادشده و امکانات رفاهی شهری در عراق را ستایش کرد که فارس منتشر کرده است.

علی لاریجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در سامرا و زیارت حرم امامین عسکریین در این شهر با اشاره به اقدامات خوبی که در این مضجع متبرکه صورت گرفته است، گفت: الحمدلله امروز بعد از سال ها که بنده توفیق نداشتم به سامرا مشرف شوم، می بینم که تحول زیادی در اینجا ایجاد شده و شرایط امنی فراهم شده است.

وی در ادامه با اشاره به امکاناتی که در سامرا وجود دارد، افزود: در اینجا برای افرادی که می خواهند زیارت کنند و برای استفاده رفاهی شان امکانات خوبی فراهم شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز هم دیدم تولیت آستان از طرح های مهمی که برای ایجاد رفاه زائرین در نظر گرفته شده گزارش می داد و در حال سرمایه گذاری است.

لاریجانی در ادامه با اشاره به امنیتی که در شهر سامرا به وجود آمده است، گفت: از هر طایفه ای که علاقه مند به زیارت این ساحت مقدس هستند، بیایند؛ امروز اینجا در شرایط امنی قرار گرفته که با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید علی لاریجانی از شهری که تحول زیادی داشته است + عکس

تمجید علی لاریجانی از شهری که تحول زیادی داشته است + عکس