مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 18:202023-09-11اقتصادي

ارائه خدمات آنلاین در بانک مهر ایران سیستان و بلوچستان


مدیر شعب بانک مهر ایران استان سیستان و بلوچستان گفت: بانک مهر ایران به سمتی می رود تا مشتریان بدون حضور در حوزه نیز از خدمات آنلاین این بانک بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا ملازاده امروز در نشست با خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران رشد قابل توجهی در کشور داشته و در سال جاری تنها بانکی بوده که هدف اصلی اش یعنی پرداخت تسهیلات را انجام می دهد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران سیستان و بلوچستان افزود: استقبال از این بانک فراتر از پیش بینی و فراتر زیرساخت های موجود است.

وی گفت: از سیاست های دیگر بانک در راستای بانکداری پیشخوان مجازی و بانکداری اینترنتی اینست که به سمتی برود که مشتریان بدون حضور در حوزه نیز خدمات را دریافت کنند.

ملازاده بیان کرد: در این بانک نیز بالای 80 درصد افتتاح حساب ها به صورت آنلاین انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح مهریار در سال گذشته انجام شده گفت: سعی کردیم با شرایط و اختیاراتی که داشتیم به عنوان یک بازوی اقتصادی قوی در کشور باشیم.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران سیستان و بلوچستان افزود: این بانک قرض الحسنه صد در صد مردمی بوده و هیچ خط اعتباری خارجی ندارد، بنابراین پرداخت بعضی از تسهیلات تکلیفی نیز از عهده این بانک خارج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات آنلاین در بانک مهر ایران سیستان و بلوچستان

ارائه خدمات آنلاین در بانک مهر ایران سیستان و بلوچستان