مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 20:552023-09-11سياسي

مازندران با آمادگی کامل از مسافران آخر تابستان پذیرایی می کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تعطیلات پیش رو بر آمادگی کامل این استان برای میزبانی از مسافران تابستانی تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تعطیلات پیش رو بر آمادگی کامل این استان برای میزبانی از مسافران تابستانی تاکید کرد.

روح الله سلگی عصر امروز، 20 شهریور، در جلسه ستاد خدمات سفر مازندران با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت وبیناری فرمانداران 22گانه استان گفت: با توجه به پایان تابستان و تعطیلات پیش رو همه دستگاه ها باید برای پذیرایی از مهمانان و مسافران مازندران آمادگی کامل داشته باشند.

وی تببین فعالیت های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب زینبی را از برنامه های محوری در سواحل ذکر کرد و افزود: در این راستا با همکاری سپاه کربلای مازندران بزرگترین رویداد فرهنگی حوزه عفاف و حجاب پنج شنبه هفته جاری در سواحل این استان به اجرا در می آید.

سلگی با اشاره به اهمیت تلاش مدیران دستگاه ها در خدمت رسانی به مسافران اظهار کرد: به دستور استاندار مازندران تا پایان تابستان مرخصی فرمانداران و مدیران کل دستگاه ها با هدف خدمت رسانی به مسافران لغو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران با آمادگی کامل از مسافران آخر تابستان پذیرایی می کند

مازندران با آمادگی کامل از مسافران آخر تابستان پذیرایی می کند