مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-15سياسي

انتقاد امام جمعه یاسوج از بی عدالتی در حق فرزندان کهگیلویه و بویراحمد


امام جمعه شهر یاسوج در خطبه های این هفته نماز جمعه از بی عدالتی در حق فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در استان های دیگر به شدت انتقاد کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به ضرورت توجه به مسئله اشتغال در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و یادآور شد: استان ما محروم و در زمینه زیرساخت های اشتغال، صنعت و کشاورزی بسترها اندک است.

آیت الله حسینی با اظهار تاسف از اینکه فقر و بیکاری در این استان فراوان و باید به استان کمک کرد، افزود: هرچند منابعی مثل نفت، آب، گاز و جنگل در استان وجود دارد، ولی اینکه مشکل استان ما را حل کرده باشد، این گونه نیست.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: در گشت هوایی که در سفر رییس جمهور در استان انجام دادیم، به غیر از کوه، جنگل و بیابان های لم یزرع و غیر قابل کشت چیزی مشاهده نشد.

وی با بیان اینکه در استان های دیگر دشت های کشاورزی بسیاری وجود دارد، ادامه داد: آب نیز از مناطق دیگر به ویژه از استان ما نیز برای این استان ها می برند، ولی استان ما به غیر از کوه و دره چیزی ندارد و صنعت نیز نداریم.

آیت الله حسینی تاکید کرد: ما همیشه گفته ایم که آب جریان ملی، برای همه و کشور است و مدیریت ملی، منطقه ای و کشوری دارد و سدها مربوط به کشور هستند، منتها استان ما نیز نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه یاسوج از بی عدالتی در حق فرزندان کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد امام جمعه یاسوج از بی عدالتی در حق فرزندان کهگیلویه و بویراحمد