مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 22:552023-09-10اجتماعي

گرد و غبار مهمان ناخوانده گلستان تا فردا


رییس اداره هواشناسی شهرستان گنبدکاووس گفت: ریزگرد و گرد و غبار تا فردا صبح مهمان نوار مرزی و شهرستان گنبدکاووس در استان گلستان است.

- منصور فرشاد امشب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهار کرد: مرکز پیش بینی هواشناسی شهرستان گنبدکاووس منشاء گرد و غبار و ریزگرد حاکم بر شهرستان را صحرای قره قوم ترکمنستان گزارش کرده است.

وی ادامه داد: به گونه ای که جریانات وزش باد از شمال به جنوب به طوری می وزد که باعث هدایت ریزگرد و گرد و غبار از صحرای قره قوم ترکمنستان به استان گلستان به ویژه نوارمرزی و گنبدکاووس شده است.

وی تصریح کرد: عواملی چون کاهش بارش ها و خشک بودن لایه خاک نیز در تشدید و شکل گیری آن در گلستان نقش دارند و به نظر می رسد مردم استان گلستان به ویژه مردم شمال استان و شهرستان گنبدکاووس این پدیده را بیشتر مشاهده خواهند کرد.

رییس اداره هواشناسی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: پدیده گرد و غبار و ریزگرد از عصر امروز مهمان ناخوانده استان گلستان شده و بارش های نقطه ای و رگباری در شهرستان های کلاله، گالیکش و گرگان باعث شد تا این گرد و غبار در این شهرستان ها از بین برود.

وی ادامه داد: در صورت عدم بارش، این پدیده تا فردا مهمان شهرستان گنبدکاووس و نوارشمالی استان خواهد بود و اوج این گرد و غبار در صبح روز دوشنبه مشاهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و غبار مهمان ناخوانده گلستان تا فردا

گرد و غبار مهمان ناخوانده گلستان تا فردا