مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-13اقتصادي

1500 هزار میلیارد تومان بدهی به ارث گذاشته و طلبکارند!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این زمینه روزنامه سازندگی ارکان حزب کارگزاران در تحلیلی با عنوان «بمب تورم، افزایش بدهی دولت به بانک مرکزی چه عواقبی دارد؟»، - در حالی که دولت موفقیت های مهمی در تسویه بخش مهمی از بدهی های به ارث رسیده از دولت قبل به دست آورده، نشریات زنجیره ای وابسته به مدیریت اشرافی، روایت کاملاً وارونه از ماجرا به دست می دهند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این زمینه روزنامه سازندگی ارکان حزب کارگزاران در تحلیلی با عنوان بمب تورم، افزایش بدهی دولت به بانک مرکزی چه عواقبی دارد؟ ، نوشت: افزایش بدهی دولت به بانک مرکزی به مناقشه ای جدی میان منتقدان و دولت تبدیل شده است.

عبدالناصر همتی در پیامی خطاب به سیدابراهیم رییسی نسبت به عواقب افزایش بدهی دولت به بانک مرکزی هشدار داد.

به عقیده رییس کل پیشین بانک مرکزی، کاهش خالص بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی از شهریور 1400 تا فروردین 1402 به میزان 137 هزار میلیارد تومان به معنای کاهش بدهی دولت به بانک مرکزی نیست و نه تنها بدهی دولت به بانک مرکزی کاهش نیافته بلکه در مدت یاد شده به انواع روش های مختلف مستقیم و غیرمستقیم و برداشت از حساب دستگاه های دولتی نزد بانک مرکزی، بدهی دولت به بانک مرکزی به میزان قابل توجهی، افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 هزار میلیارد تومان بدهی به ارث گذاشته و طلبکارند!

1500 هزار میلیارد تومان بدهی به ارث گذاشته و طلبکارند!