مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-19فرهنگي

تشکیل کار گروه شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی در استان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی در نشست کار گروه دائمی شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی گفت: - معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی از تشکیل کارگروه شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی استانها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی در نشست کار گروه دائمی شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی گفت:در خصوص تغییر نام فروشگاه ها، مجتمع های بزرگ و فروشگاه ها که نام های بیگانه دارند جدی هستیم و نام این مراکز باید تغییر کند و در این زمینه به 22 مرکز طی مراحل قانونی اخطار داده شده است، البته تعداد این مراکز بیشتر بوده است.

 کارگروه رسیدگی مورد نظر در این زمینه در سایر استان ها هم باید فعال شویم و اگر این اقدام در تهران صورت بگیرد سایر شهرها هم تبعیت خواهند کرد.

باید درخصوص لزوم پایبندی ادارات کل استان ها در زمینه پاسداشت زبان فارسی، جلسات مستمر در استان ها هم صورت بگیرد و توجه به مواردی چون نام ورودی شهرها که به لاتین نوشته شده، اصلاح شده و نام شهرها به فارسی قید شود، در این زمینه وزارت کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کار گروه شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی در استان ها

تشکیل کار گروه شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی در استان ها