مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-29اقتصادي

5 پروژه راهداری در بندر انزلی افتتاح شد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندر انزلی گفت: در ششمین روز از هفته دولت سال جاری 5 پروژه با اعتبار 610 میلیارد ریال افتتاح شد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندر انزلی گفت: در ششمین روز از هفته دولت سال جاری 5 پروژه با اعتبار 610 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سیدمرتضی عظیمی امروز سه شنبه هفتم شهریورماه و در ششمین روز از هفته دولت در حاشیه افتتاح پروژه های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندرانزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در گرامیداشت هفته دولت سالجاری 5 پروژه با اعتبار 610 میلیارد ریال افتتاح می شوند.

وی افزود: این پروژه ها شامل روکش آسفالت راه روستایی کمربندی علی آباد، فاز اول لکه گیری و روکش آسفالت محور رشت- انزلی به طول 5 کیلومتر، آسفالت راه روستایی قرابا- آبکنار با 4 کیلومتر، 10 کیلومتر اجرای سیستم روشنایی طولی کمربندی انزلی همچنین فاز اول نصب حفاظ بتنی حسن رود- طالب آباد به طول 7 کیلومتر است.

عظیمی با بیان اینکه کمربندی قرابا - آبکنار 15 سال راکد مانده بود، تصریح کرد: بعد از ادغام حمل و نقل و پایانه ها با راهداری این کمربندی از جمله پروژه هایی بود که از سوی راه و شهرسازی به راهداری واگذار شد منتها اعتباری برای انجام آن وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه راهداری در بندر انزلی افتتاح شد

5 پروژه راهداری در بندر انزلی افتتاح شد