مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-23اجتماعي

چه کسی پاسخگوی رهاسازی زباله در روستاهای بخش الوار اندیمشک است؟


جمع آوری زباله های بیش از 180 روستا در بخش الوار گرمسیری توسط دهیاری ها و بخشداری این مناطق نادیده گرفته می شود که این معضل اساسی مشکلاتی را برای شهروندان این مناطق به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اندیمشک، امروزه بر کسی پوشیده نیست که پسماند زباله ها در محیط های طبیعی نه تنها موجب آلوده شدن محیط می شود بلکه چهره طبیعت را نامطلوب می کند همچنین وجود چنین محیط هایی به مرور تبدیل به جولانگاه انواع حشرات و جوندگان شده و باعث شیوع بیماری های عفونی در میان انسان ها و جانداران می شود.

همچنین سوزاندن زباله های پلاستیکی باعث آزاد شدن ترکیبات آلی دی اکسین ها در فضا شده و این ترکیبات سال های زیادی در فضا و طبیعت باقی مانده که با تاثیر گذاشتن بر آب و خاک، زندگی انسان ها و حیوانات را به دلیل خاصیت سرطان زایی با خطر جدی مواجه می کند.

کم کاری مسؤولان  مجید یکی از اهالی بخش الوار گرمسیری در گفت وگو با خبرنگار فارس می گوید: در این بخش بیش از 180 روستا وجود دارد که چندین دهه است جمع آوری زباله های ساکنین این روستاها نادیده گرفته شده و پسماندها در طبیعت رها می شوند.

او ادامه می دهد: این مسئله، معضلات اساسی و مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورده است و در این زمینه شاهد کم کاری و بی توجهی مسؤولان مربوطه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی پاسخگوی رهاسازی زباله در روستاهای بخش الوار اندیمشک است؟

چه کسی پاسخگوی رهاسازی زباله در روستاهای بخش الوار اندیمشک است؟