مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:372023-08-28دانش

پذیرش دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ها بر اساس سامانه نان مصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا نقی زاده اظهار داشت بر اساس تاکیدات وزیر علوم در نشست امروز شورای عالی برنامه ریزی مقرر شد پژوهش دانشجو در موسسات پژوهشی و پژوهشگاه ها به کلی با دانشگاه ها متفاوت و صرفاً در راستای حل نیاز های کشور مبتنی بر .

- مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی گفت:پذیرش دانشجوی دکترا در پژوه ها و موسسات پژوهشی صرفاً در رشته هایی که در سامانه نان به عنوان نیاز های اولویت دار کشور مطرح شده است مصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا نقی زاده اظهار داشت بر اساس تاکیدات وزیر علوم در نشست امروز شورای عالی برنامه ریزی مقرر شد پژوهش دانشجو در موسسات پژوهشی و پژوهشگاه ها به کلی با دانشگاه ها متفاوت و صرفاً در راستای حل نیاز های کشور مبتنی بر قرارداد و بخش صنعت یا همچنین نیاز های اعلام شده در سامانه نام باشد.

وی تاکید کرد همچنین به موسسات پژوهشی و پژوهشگاه ها این اجازه داده می شود که به صورت مشترک با دانشگاه دانشجوی دکترا پذیرش کنند و دانشجو بخشی از تحقیقات و پایان نامه خود را در موسسه پژوهشی بگذراند.

نقی زاده تاکید کرد پذیرش دانشجو در موسسات پژوهشی در دکترا هر ساله با هماهنگی معاونت پژوهشی وزارت علوم و معاونت آموزشی سهمیه موسسات و پژوهشگا ها تعیین و در دفترچه انتخاب آزمون سراسری اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ها بر اساس سامانه نان مصوب شد

پذیرش دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ها بر اساس سامانه نان مصوب شد