مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-27اقتصادي

بهره برداری از 37 طرح صنعتی در هفته دولت


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: امسال در هفته دولت 37 طرح صنعتی ایجادی و توسعه ای و همچنین احیای واحدهای راکد با سرمایه 7450 میلیارد تومانی و اشتغال مستقیم 3740 نفر در استان تهران اجرا خواهد شد.

- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: امسال در هفته دولت 37 طرح صنعتی ایجادی و توسعه ای و همچنین احیای واحدهای راکد با سرمایه 7450 میلیارد تومانی و اشتغال مستقیم 3740 نفر در استان تهران اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود سیجانی امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه در استان تهران سیاست و راهبرد اصلی، ایجاد واحدهای دانش بنیان و شرکت های تولیدی با دانش فنی روز است، گفت: در استان برخی صنایع مثل چوب، پوشاک، کفش که آلایندگی ندارند و مصرف آب آن ها نیز بالا نیست و با سرمایه کم اشتغال بالا ایجاد می کند، بومی شده و در اولویت است.

در حوزه قطعات خودرو هم در راستای تکمیل زنجیره تامین اقداماتی انجام شده و صنایع غذایی هم از صنایع مجاز در این استان است.

سیجانی با بیان اینکه تهران نباید بیشتر از این در صنایعی که بار محیط زیستی ایجاد می کند گسترش یابد، اظهار کرد: محدودیت سرمایه گذاری در شعاع 120 کیلومتری تهران وجود دارد، اما برخی صنایع از جمله پوشاک، بتن و دانش بنیان ها در این شعاع هم مجاز بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 37 طرح صنعتی در هفته دولت

بهره برداری از 37 طرح صنعتی در هفته دولت