مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 00:292023-09-18سياسي

معاون سیاسی سپاه: انتخابات امسال مهم ترین انتخابات پس از انقلاب اسلامی است


یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه گفت: در بحث انتخابات ، رهبر معظم انقلاب باتوجه به ناکامی های دشمن برآوردشان این است که انتخابات امسال بسیار مهم است.

- یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه گفت: در بحث انتخابات ، رهبر معظم انقلاب باتوجه به ناکامی های دشمن برآوردشان این است که انتخابات امسال بسیار مهم است.

در واقع انتخابات امسال مهم ترین انتخابات پس از انقلاب به شمار می رود.

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین برای انتخابات 11 اسفندماه امسال اظهار کرد: ما انتخاباتی می خواهیم برگزار کنیم که دشمن برای آن برنامه دارد.

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که ما چندین سال است که در یک جنگ ترکیبی درگیر هستیم که نیازمند یک شناخت از موقعیت دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، وی ادامه داد: رهبر انقلاب در مردادماه امسال در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران فرمودند ما نزدیک قله ایم و خستگی و ناامیدی ممنوع است ، از این رو در جنگ شناختی، دشمن می خواهد بگوید ایران زمانی قبل از انقلاب در قله بوده و کسی آمد و آن را به سوی دره برد، پیس دشمن می خواهد شناختی را در جامعه ایجاد کند که خودش می خواهد و عصبانیت امروز دشمن هم به خاطر این است که جامعه ایران به سمت قله نزدیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی سپاه: انتخابات امسال مهم ترین انتخابات پس از انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی سپاه: انتخابات امسال مهم ترین انتخابات پس از انقلاب اسلامی است