موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-08ورزشي

دوبل نوشاد و نیما، تیم اول دنیا را عذاب داد


تیم دو نفره برادران عالمیان در یک بازی حساس و نفس گیر با نتیجه نزدیک 3 بر 2 مقابل رنکینگ یک دوبل دنیا از کره جنوبی شکست خورد و از کسب مدال تاریخی برنز آسیا بازماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در مرحله یک چهارم پایانی مسابقات دو نفره تنیس روی میز قهرمانی آسیا، تیم دو نفره ایران متشکل از نیما و نوشاد عالمیان به مصاف تیم دو نفره کره جنوبی متشکل از جانگ ووجین و لیم جونگهون دارنده رنکینگ یک دوبل دنیا رفت و در حالی که با نتیجه 2 بر صفر مقابل این حریف قدرتمند شرق آسیایی پیش بود در نهایت با نتیجه 3 بر 2 نتیجه را به تیم اول دوبل دنیا واگذار کرد.

تیم دو نفره برادران عالمیان در گیم نخست در حالی که 10 بر 6 از حریف قدرتمند خود عقب بود توانست با حساب 12 بر 10 پیروزی را از آن خود کند.

در گیم دوم ملی پوشان پینگ پنگ ایران با غیرتی مثال زدنی از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفتند و با نتیجه 11 بر 6 برنده گیم دوم شدند.

در دست سوم این بازی تیم ایران در آستانه پیروزی و برد تاریخی قرار داشت و 7 بر 3 از حریف پیش افتاد اما تیم میزبان که از حمایت حداکثری هواداران کره ای بهره لازم را می برد توانست به بازی برگشته و نتیجه را به سود خود رقم بزند و با حساب 11 بر 8 گیم سوم را به سود خود به اتمام برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوبل نوشاد و نیما، تیم اول دنیا را عذاب داد

دوبل نوشاد و نیما، تیم اول دنیا را عذاب داد