مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-28اقتصادي

مجوز فرودگاه قم صادر شد


وزیر راه و شهرسازی یکی از مطالبات مردم در سفر رییس جمهور را تکمیل فرودگاه قم برشمرد و از صدور مجوز برای فرودگاه قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد بذرپاش در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های سفر یک روزه خود به قم اظهار داشت: امروز در سفر به شهر مقدس قم 2389 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن افتتاح شد که هزار و 40 واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب مسکن روستایی و شهری ساخته شد.

بذرپاش گفت: آغاز آماده سازی 5 هزار قطعه زمین روستایی برای احداث مسکن از جمله برنامه های این سفر بود که این طرح از برنامه های جدید وزارت راه و شهرسازی است که امسال 500 هزار قطعه زمین روستایی در قالب نهضت ملی مسکن به متقاضیانی که تمایل به احداث بنا در روستاها دارند تحویل می شود.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امروز در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) این طرح آغاز و در قم 5 هزار قطعه زمین روستایی به متقاضیان واگذار شده که سهم قم 15 هزار قطعه زمین روستایی است که در دو فاز دیگر اقدام می شود.

بذرپاش ابراز داشت: تصمیم گیری برای کنارگذر شهید سلیمانی که از جمله کنارگذرهای مهم شهر قم و کشور است از دیگر برنامه های سفر بود که این پروژه 32 کیلومتر و در مسیر تهران به قم به سمت سلفچگان و اراک است که در این محور با اجرای این کنارگذر دیگر نیاز به ورود به شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز فرودگاه قم صادر شد

مجوز فرودگاه قم صادر شد