مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-28اجتماعي

آخرین خبرها از مرزهای شلمچه و چذابه


برای خدمت رسانی به زائران حضرت امام حسین(ع) همه پای کار آمدند تا یک سفر خوب و پر بار را برای زوار سید جوانان اهل بهشت رقم بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، هر روز که به اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نزدیک می شویم هموطنان بیشتری برای زیارت قبر شش گوشه حضرت سیدالشهدا(ع) راهی کربلای معلا می شوند.

برای خدمت رسانی به زائران حضرت امام حسین(ع) همه پای کار آمدند تا یک سفر خوب و پر بار را برای زوار سید جوانان اهل بهشت رقم بزنند و یک خاطره خوب در ذهن آنها بماند.

تردد آسان زائران اربعین از شلمچه در همین ارتباط رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه گفت: زائران اربعین حسینی به راحتی در حال تردد از مرز شلمچه هستند.

سردار رضا بنی اسدی فر، رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بحمدالله شرایط مطلوبی در مرز شلمچه حاکم است و زائران به راحتی در حال تردد هستند، اظهار کرد: ماموران پلیس در رده های مختلف تخصصی با روحیه بالا کار خود را در این راهپیمایی معنوی به نحو احسن انجام می دهند.

  وی افزود: در اماکنی که از آنها بازدید کردیم کارکنان پلیس روحیه غیر قابل وصفی داشتند و علت آن این است که قریب به اتفاق همکاران ما داوطلبانه این ماموریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از مرزهای شلمچه و چذابه

آخرین خبرها از مرزهای شلمچه و چذابه