مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:362023-09-19سياسي

دانش آموز روشندل خراسانی بر سکوی سوم جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید علیرضا سید موسوی همچون سال های پیش خوش درخشید و در بخش دیداری مسابقه UCMAS  با حضور بیش از 80  کشور، مقام سوم جهان را کسب کرد.

 این مسابقات در دو بخش دیداری و فلش کارت در سطح جهان با حضور دانش اموزان از بیش از 80 کشور جهان برگزار گردید و سید علیرضا سید موسوی تنها دانش آموز شرکت کننده ی نابینا از کشورایران بود که توانست در این مسابقات در رقابتی تنگاتنگ مقام سوم در سطح Higher B (G) را از آن خود نماید.

سید علیرضا سید موسوی دارنده مقام سوم جهان و دانش آموز پایه نهم دبیرستان نابینایان امید مشهد است که 5 مقام اول کشوری، یک مقام دوم کشوری و 2 مقام سوم جهانی را در رشته UCMAS  را کسب  کرده و در هجدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز که در مردادماه امسال برگزار شد، مقام اول را در رشته انشای نماز را به دست آورده است.

وی همچنین چندین مقام نیز در رشته های حفظ و قرائت قرآن در سطح استان داشته است.

مسابقات یو سی مس چیست؟ گفتنی است UCMAS یک سیستم آموزشی بین المللی توسعه ذهن کودکان است که در آن ابتدا ریاضیات با استفاده از چرتکه (چرتکه ژاپنی) به دانش آموزان آموزش داده می شود، با آموزش ریاضی با استفاده از چرتکه ریاضیات به صورت عینی و عملی به دانش آموزان آموزش داده شده و درنتیجه کودکان مفاهیم پایه ریاضیات را بسیار آسان و جذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموز روشندل خراسانی بر سکوی سوم جهان

دانش آموز روشندل خراسانی بر سکوی سوم جهان