مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:002023-08-24سياسي

علی بهرامشاهی مسئول بسیج اساتید هرمزگان شد


در مراسمی با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان، علی بهرامشاهی به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید هرمزگان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین تکریم و معارفه رییس بسیج اساتید استان هرمزگان با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان برگزار و از زحمات احسان کامرانی تقدیر و علی بهرامشاهی به عنوان سرپرست سازمان بسیج اساتید استان معارفه شد.

احسان کامرانی اکنون معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان است.

سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در این مراسم اظهار کرد: بسیج اساتید در جبهه های علمی کشور با سلاح دانش مسلح است و باید در این میدان با تربیت نیروهای مخلص، خط مقدم را از گزند دشمن و نفوذ آنان حفظ کند.

وی با بیان اینکه امید دشمن به انحراف جوانان و دانشجویان است تا بتواند ذهن آنان را منحرف کرده و در راستای سوء استفاده های غیرانسانی به کار بگیرد، خاطرنشان کرد: کلام معرفتی اساتید در کنار عرضه علم به دانشجویان می تواند بسیار اثربخش باشد.

وی با بیان نقش بسیج در سازندگی کشور افزود: بسیج به عنوان نیروی مخلص خدا در همه صحنه ها برای خدمتگزاری حاضر بوده و در این مسیر همواره جان خود را نیز در طبق اخلاص گذارده و برای توسعه و پیشرفت کشور جانفشانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی بهرامشاهی مسئول بسیج اساتید هرمزگان شد

علی بهرامشاهی مسئول بسیج اساتید هرمزگان شد