مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-09اقتصادي

بازگشت ساعت کاری ادارات اردبیل به حالت قبل


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: با اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، ساعت کاری ادارات از شنبه 18 شهریور به حالت قبل بازگشت.

- ایسنا/اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: با اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، ساعت کاری ادارات از شنبه 18 شهریور به حالت قبل بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم دبیر 18 شهریور با اشاره به اینکه تغییر ساعت کاری ادارات در تابستان به جهت مصرف بهینه برق بود، اظهار کرد: با اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، ساعت کاری ادارات از امروز 18 شهریور به حالت قبل برگشت.

وی افزود: بنابراین، ساعت فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی 7 تا 14:30 بوده و در واحدهای صنعتی 7 صبح خواهد بود.

دبیر با تأکید بر اینکه بانک ها نیز بر اساس این مصوبه از 7 صبح آغاز به کار می کنند، تصریح کرد: شورای هماهنگی بانک ها نیز بر همین اساس اطلاعیه ای به بانک ها داده که زمان خدمات دهی به مشتریان در شعب بانک ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 13 و 30 دقیقه و ساعات حضور کارکنان در این ایام از ساعت 7 صبح تا 14 و 30 دقیقه است.

وی ادامه داد: همچنین در روزهای پنج شنبه، زمان خدمات دهی به مشتریان در شعب بانک ها از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه و ساعات حضور کارکنان در شعب از ساعت 7 صبح تا 13:30 خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت ساعت کاری ادارات اردبیل به حالت قبل

بازگشت ساعت کاری ادارات اردبیل به حالت قبل