مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:102023-08-30سياسي

قدرت مساجد از هر نهاد فرهنگی دیگری بیشتر است


قدرت مساجد از هر نهاد فرهنگی دیگری بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی، امام جمعه بهمیی در نشست با مسئول سازمان تبلیغات بهمیی و انتخاب امام جماعت مسکن مهر شهرستان بهمیی گفت: نماز جماعت حکم و دستور خدای متعال است و یکی از ارزشمندترین عبادات برای تقرب الهی است خدای متعال عالم هستی و این منظومه شمسی و این کرات آسمانی و این زمین با این همه وسعت و این همه نعمت را برای انسان خلق کرد و هدف این است که انسان تربیت شود یکی از مکان های تربیتی مسجد است کارکردهای فراوانی دارد.

وی افزود: همگان باید کمک کنند تا بتوانیم مساجد را به عنوان مسجد تراز اسلام احیا بکنیم یکی از مهمترین عواملی که انسان را تی ها و انحراف ها نجات می دهد و انسان را تربیت می کند و در واقع یک کارخانه انسان سازی است نماز است.

صلواتی خاطرنشان کرد: خدای متعال از  ما می خواهد که نماز را به جماعت برگزار کنیم، در این محله مسکن مهر  ظرفیت های  فراوانی برای فعال شدن مسجد وجود دارد.

وی با بیان اینکه رکن مسجد امام جماعت مسجد است ادامه داد: از امروز این مسئولیت را حجت الاسلام زندی که از شهر مقدس قم بوده و روحانی فاضل و مسئولیت در حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان دارند را پذیرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت مساجد از هر نهاد فرهنگی دیگری بیشتر است

قدرت مساجد از هر نهاد فرهنگی دیگری بیشتر است