مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-22سياسي

آمریکا دیگر حرف اول را در دنیا نمی زند


فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک گفت: امروز موازنه دنیا تغییر یافته و آمریکا دیگر حرف اول را در دنیا نمی زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، سرهنگ مهدی علی زمانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر آبیک که در مسجد ولیعصر (عج) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز کشور به آرامش و ثبات کامل نرسیده بود و نیروهای نظامی از قوام و انسجام لازم برخوردار نبودند که صدام از طریق گرایی که آمریکا به وی داد از اوایل سال 1359 دست اندازهایی را به ایران داشت.

دولت وقت که تفکرات لیبرالی داشت و نفاق و نفوذ در آن جریان پیدا کرده بود، این موضوعات را جدی نگرفت.

وی افزود: در 13 شهریور سال 1359 درگیری مستقیم توپخانه ایران و عراق رخ داد که نشانه حمله دشمن به ایران بود و صدام با پاره کردن قرارداد 1975 الجزایر، در 31 شهریور این سال حمله به ایران را از طریق هوایی و شلیک به 10 فرودگاه آغاز کرد و غرب و جنوب کشور را مورد تهاجم قرار داد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان ادامه داد: دشمن بعثی به خیال خود پیش بینی کرده بود که ایران را 6 روزه تصرف می کند اما به دلایل مختلف، برنامه ریزی ها و پیش بینی های دشمن با شکست مواجه شد که از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و نیز دفاع مقدس می توان به دین در قالب رهبری، ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا دیگر حرف اول را در دنیا نمی زند

آمریکا دیگر حرف اول را در دنیا نمی زند