مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-10سياسي

لزوم آمادگی همه بخش های دانشگاه لرستان برای آغاز سال تحصیلی جدید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی نظری رییس دانشگاه لرستان در نشست همفکری و هم اندیشی رییس، معاونان و مدیران دانشگاه لرستان با هدف ارتقای برنامه ریزی ها، - رییس دانشگاه لرستان گفت: همه بخش های دانشگاه باید در این ایام در آماده باش کامل کاری برای آغاز سال تحصیلی جدید باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی نظری رییس دانشگاه لرستان در نشست همفکری و هم اندیشی رییس، معاونان و مدیران دانشگاه لرستان با هدف ارتقای برنامه ریزی ها، هماهنگی ها و آمادگی ها برای آغاز سال تحصیلی جدید که در سالن شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین، اظهار کرد: همه بخش های دانشگاه لرستان بایستی در این ایام در آماده باش کامل کاری برای آغاز سال تحصیلی جدید باشند.

وی تصریح کرد: برگزاری اینگونه نشست ها در راستای مرور نظام مسائل دانشگاه و تلاش برای کاستن از این نظام مسائل، مفید و سازنده هستند و خواستار شد اینگونه نشست ها برای تقویت سازماندهی های درون سازمانی، تداوم داشته باشند.

نظری افزود: دانشگاه لرستان یک خانواده بزرگ است و همه اعضای این خانواده برای رفع نظام مسائل آن، بایستی به یکدیگر کمک کنند.

رییس دانشگاه لرستان گفت: هم اندیشی بین مدیران ستادی، مدیران گروه های آموزشی و رؤسای دانشکده ها بایستی گسترش یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آمادگی همه بخش های دانشگاه لرستان برای آغاز سال تحصیلی جدید

لزوم آمادگی همه بخش های دانشگاه لرستان برای آغاز سال تحصیلی جدید