مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-13حوادث

با استفاده از ورق های mgo دیگر «پلاسکو» تکرار نمی شود


مهار آتش سوزی در ساختمان های بلندمرتبه چالش های خاصی دارد و دست کم تجربه نزدیک و عینی آتش سوزی و ریزش ساختمان 52 ساله پلاسکو ثابت کرد که حتی اگر قهرمانانی جان فدا در لباس آتش نشان داشته باشیم اما از سایر جنبه های تجهیزاتی، - استانداردهای ساخت و ساز و بهره گیری از مصالح مقاوم به آتش غافل شویم، نتیجه تنها در بروز یک فاجعه خلاصه می شود و بس.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گروه صنعتی فیبو، تهران و سایر کلان شهرهای کشور امروزه شاهد رویش برج های مرتفع با ده ها طبقه است که جدای از استحکام سازه ها، اگر به مصالحی که حاصل جدیدترین تکنولوژی روز دنیا هستند در فضاهای داخلی و بیرونی آن توجه نشود، ممکن است در صورت بروز حادثه ای چون آتش سوزی در کنار ضعف تجهیزاتی آتش نشانی (پلکان های مرتفع، تجهیزات آبپاشی و.

) بار دیگر شاهد رخدادهایی تلخ از جنس پلاسکو و متروپل باشیم به خصوص که این روزها بحث ساختمان های ناایمن در پایتخت به سوژه ای داغ در محافل حاکمیتی، کارشناسی و رسانه ای تبدیل شده است.

ساختمان های بلندمرتبه سطوح بالایی را برای اطفاء حریق و دسترسی آتش نشانان دارند که کار را برای مهار آتش و نجات افراد دشوار می کند ضمن اینکه در چنین شرایطی نباید از ضعف فشار آب و سختی خارج کردن افراد گرفتار هم غافل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با استفاده از ورق های mgo دیگر «پلاسکو» تکرار نمی شود

با استفاده از ورق های mgo دیگر «پلاسکو» تکرار نمی شود