مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:512023-09-12سياسي

بسیج تمام امکانات استان سمنان برای خدمت رسانی به زائران رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان سمنان که در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 47 مورد حضور مدیران استان سمنان در صدا و سیما در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای دولت و اقدامات صورت گرفته در طول هفته دولت سال جاری انجام گرفت.

وی افزود: تمجید مقام معظم رهبری از اقدامات و عملکرد دولت و ساده زیستی شخص ریاست جمهور و حمایت از دولت امری بسیار ارزشمند است.

هاشمی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اسم رمز دولت های ما باید کسب رضای الهی و رضایت مردم باشد، خاطرنشان کرد: ایشان همچنین در دیدار با ریاست جمهور و اعضای هیأت دولت در سال جاری بیان داشتند، زبان دولت در بحث بیان دستاوردها، اقدامات و کارهای صورت گرفته باید رسا باشد.

استاندار سمنان ادامه داد: ساده زیستی، دوری از تشریفات، کار جهادی و در کنار مردم بودن چند ویژگی بارزی است که مقام معظم رهبری در خصوص دولت سیزدهم بیان داشتند.

خدمت رسانی 40 موکب استان سمنان به زائران اربعین  وی تصریح کرد: بالغ بر 40 موکب از استان سمنان در ایام اربعین در مرز و داخل کشور عراق به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کردند که به صورت ویژه از آنان تقدیر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تمام امکانات استان سمنان برای خدمت رسانی به زائران رضوی

بسیج تمام امکانات استان سمنان برای خدمت رسانی به زائران رضوی