مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:352023-08-28اجتماعي

تردد 40 هزار زائر اربعین از مرز باشماق


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان گفت: از 27 مرداد تا امروز بیش از 40 هزار و 870 زائر اربعین از مرز باشماق عازم عتبات عالیات شده اند.

- فرزاد حسنی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در تمام مسیرهای مواصلاتی استان به ویژه مسیرهای منتهی به شهرستان مریوان و مرز باشماق روان است.

وی افزود: مرز باشماق به عنوان یک مرز بین المللی از تمام زیرساخت های لازم برای عبور زائران برخوردار بوده و خوشبختانه امسال شاهد افزایش چشمگیر ورود زائران نسبت به سال گذشته هستیم.

حسنی خاطرنشان کرد: فاصله مرز باشماق تا کربلایی معلی 463 کیلومتر است و برای استان های نیمه شمالی کشور این مسیر بهترین مسیر به شمار می آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان گفت: از 27 مرداد تا امروز بیش از 40 هزار و 870 زائر اربعین از مرز باشماق عازم عتبات عالیات شده اند که رشد 40 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد.

حسنی افزود: در حال حاضر 44 دستگاه اتوبوس و 76 دستگاه مینی بوس بخش دولتی و خصوصی برای انتقال زائران به مرز باشماق آماده خدمت رسانی هستند و آمادگی افزایش این ناوگان را نیز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد 40 هزار زائر اربعین از مرز باشماق

تردد 40 هزار زائر اربعین از مرز باشماق