مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 18:452023-08-27سياسي

دادستانی برای تأمین امنیت زائران اربعین بخشنامه داد


معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در بخشنامه ای خطاب به دادستان های عمومی، توجه به صیانت از حقوق عامه زائران اربعین و تکریم آنها را مورد تاکید قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با نزدیک شدن به ایام چهلمین روز از شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله علیه السلام و یاران با وفایش، غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در بخشنامه ای خطاب به دادستان های عمومی و انقلاب مراکز استان ها، توجه به صیانت از حقوق عامه زائران حضرت اباعبدالله علیه السلام و تکریم و تعظیم آنها را مورد تاکید قرار داد.

در این بخشنامه به همکاری با ستاد اربعین، فعال شدن مرکز فوریت های قضایی به ویژه در مرزهای خروجی با استقرار قضات ویژه، تأمین امنیت مطلوب در توقفگاه های خودرو و همچنین نظارت هوشمند بر سامانه های پایش هوشمند در مسیرهای تردد اشاره شده است.

در این بخشنامه آمده است: با توجه به در پیش بودن پیاده روی بزرگ اربعین حسینی (ع) و نقش آن در تعظیم شعائر مذهبی و ایجاد فضای معنوی در کشور، شایسته است نسبت به تدابیر ذیل توجه لازم معمول شود: مراقبت های لازم از حیث رعایت حقوق عامه به منظور حفظ امنیت، سلامت، بهداشت، جلوگیری از ازدحام جمعیتی، کاهش تأخیر و معطلی، حذف هزینه های غیرضرور، ارائه خدمات با کیفیت، کنترل قیمت ها به ویژه بلیت اتوبوس، هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی برای تأمین امنیت زائران اربعین بخشنامه داد

دادستانی برای تأمین امنیت زائران اربعین بخشنامه داد