مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-20پزشكي

بررسی عملکرد کمیته درمان و بازپروری معتادان در فارس


در سومین نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر، عملکرد کمیته درمان و بازپروری در استان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/فارس در سومین نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر، عملکرد کمیته درمان و بازپروری در استان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سومین نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس با هدف بررسی عملکرد کمیته درمان و بازپروری امروز، 29 شهریورماه در شیراز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سیدمحمد حسینی، در این نشست ضمن قدردانی از تلاش مسئولان دستگاه های اجرایی استان و دانشگاه در این حوزه، جلب توجه و مشارکت خانواده ها، همچنین تمرکز بر آموزش و پیشگیری از این بحران اجتماعی را از راهکارهای عملیاتی در دستیابی به اهداف این حوزه عنوان کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اقدامات انجام شده در این حوزه نظیر ارائه دارو به مددجویان، رصد داروها در سامانه تیتک سازمان غذا و دارو، میزان مصرف دارو در استان و روند رسیدگی به معتادان متجاهر را بررسی کرد.

رییس دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد و نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه در امور اعتیاد نیز در این نشست گزارشی از عملکرد کمیته درمان و بازپروری تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عملکرد کمیته درمان و بازپروری معتادان در فارس

بررسی عملکرد کمیته درمان و بازپروری معتادان در فارس