مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-10سياسي

1200 اتوبوس تا 6 ماه آینده وارد تهران می شود/ فوت کارگران در آرادکوه در حال بررسی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری روز یکشنبه پیش از آغاز یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا 6 ماه آینده، 1200 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اضافه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری روز یکشنبه پیش از آغاز یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پایان ایام اربعین، 200 دستگاه اتوبوس و 98 دستگاه ون به شهر اضافه می شود.

وی ادامه داد: براساس قرارداد منعقد شده یا یکی از شرکت ها، قرار بود تا پایان امسال یکهزار دستگاه اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل تهران تحویل شود و 100 دستگاه از آن ها تا مهر مقرر بود به ناوگان افزوده شود، ضمن اینکه شرکت بهمن نیز 200 دستگاه اتوبوس را تا پایان امسال به شهرداری تحویل می دهد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: تفاهم نامه ای بین وزارت دفاع و شهرداری برای تراموا منعقد خواهد شد و پس از انعقاد تفاهم نامه طرح به شورا خواهد آمد تا مورد بررسی قرار گیرد.

فوت کارگران در آرادکوه بررسی می شودنائب رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین درباره فوت کارگران در آرادکوه اظهار داشت: این موضوع در حال بررسی فنی است و برای درگذشت یک کارگر در مترو نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 اتوبوس تا 6 ماه آینده وارد تهران می شود/ فوت کارگران در آرادکوه در حال بررسی است

1200 اتوبوس تا 6 ماه آینده وارد تهران می شود/ فوت کارگران در آرادکوه در حال بررسی است