مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:002023-08-26بين الملل

مردم سوریه نظامیان آمریکایی را فراری دادند+فیلم


شماری از مردم سوریه با حمایت نیروهای ارتش این کشور یک کاروان نظامی آمریکا را فراری دادند و پرچم های آن ها را به آتش کشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ساکنان روستای حامو در شمال شرق سوریه، امروز (شنبه)، مانع از ورود کاروان نظامی ارتش آمریکا به روستایشان شدند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع محلی در استان حسکه (شمال شرق سوریه) خبر داد شماری از شهروندان سوری از جمله چند کودک با کمک نیروهای ارتش سوریه در یک ایست بازرسی با سنگ به یک کاروان آمریکا حمله کردند و به آن ها اجازه ورود به روستایشان را ندادند.

طبق این گزارش، 4 خودروی زرهی آمریکایی که قصد ورود به روستای یادشده را داشتند با مقاومت مردم سوریه مواجه می شوند و عقب نشینی می کنند.

منابع محلی همچنین خبر دادند که ساکنان محلی پس وادار کردن نظامیان آمریکایی به عقب نشینی، پرچم های نصب شده روی خودروهای زرهی را از جا کندند و آن ها را به آتش کشیدند.

اشغالگران آمریکایی که مناطق نفت خیز سوریه را تحت اشغال دارند، به صورت روزانه، هزاران بشکه نفت خام این کشور را از طریق گذرگاه هایی غیرقانونی به کردستان عراق و ترکیه قاچاق می کنند.

دمشق بارها به این دزدی آمریکا اعتراض کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سوریه نظامیان آمریکایی را فراری دادند+فیلم

مردم سوریه نظامیان آمریکایی را فراری دادند+فیلم