مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:452023-08-24سياسي

زخم خورده از خودی ها در میان تروریست ها


«شاید لازم است سردیسی از لاجوردی را روبروی دادستانی تهران نصب کرد تا نسل جدیدی از قضات و دادستان ها لاجوردی را همان گونه ببینند که آقا روایت کرد.

» - شاید لازم است سردیسی از لاجوردی را روبروی دادستانی تهران نصب کرد تا نسل جدیدی از قضات و دادستان ها لاجوردی را همان گونه ببینند که آقا روایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی سیمیاری در یادداشتی به مناسبت سالگرد شهادت دادستان سابق تهران شهید اسدالله لاجوردی به دست منافقین در روزنامه جوان نوشت: اول شهریور سال 1377 یک خبر مهم مثل بمب وسط شهر ترکید، ناگهان شایعه شد که لاجوردی را وسط بازار تهران زده اند، دقایقی بعد رادیو مجاهد که اخبار مرتبط با منافقین را به صورت شبانه روزی پخش می کرد اعلام کرد که لاجوردی جلاد رژیم توسط یکی از هسته های نفاق کشته شده است.

این خبر برای گروهکی تروریستی که داغ ضربه عملیات زعفرانیه و به درک واصل شدن موسی خیابانی، اشرف ربیعی و خسرو جنگلی را به دل داشت خبری مسرت بخش با علامتی امنیتی بود، اما برای بقیه چطور؟ یک ساعت پس ازآنکه خبر ترور شهید لاجوردی به صورت رسمی تایید شد، خبرگزاری دولت وقت با تیتری بزرگ نوشت که لاجوردی کشته شد! درهیچ کجای آن خبر به شهادت اسدالله لاجوردی اشاره نشده بود، روزنامه همشهری نیز که آن روزها پاتوق لیبرال ها شده بود فردایش در یک ستون کوچک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم خورده از خودی ها در میان تروریست ها

زخم خورده از خودی ها در میان تروریست ها