مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-18سياسي

مدیران خود را با فرانس بیانیه گام دوم تنظیم کنند/ لزوم جوان گرایی در مدیریت فرهنگی


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه ما معتقدیم بیانیه گام دوم انقلاب نقطه عطفی در مدیریت فرهنگی کشور است و انتظار می رود همه مدیران خود را با فرکانس این بیانیه تنظیم کنند، - ایسنا/کرمان قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه ما معتقدیم بیانیه گام دوم انقلاب نقطه عطفی در مدیریت فرهنگی کشور است و انتظار می رود همه مدیران خود را با فرکانس این بیانیه تنظیم کنند، گفت: جوان گرایی دستور مستقیم مقام معظم رهبری است و باید جوان سازی در مدیریت فرهنگی و تبلیغی را تسهیل کنیم.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی امروز 27 شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه تبیین، هدف نزول قرآن است، افزود: در روزگار کنونی به دلیل استفاده دشمنان دین و انسان از سلاح و جنگ ترکیبی و شناختی، جهاد تبیین یک وظیفه اختصاصی و فریضه قطعی و فوری به تعبیر رهبری؛ واجب عقلی و نقلی است که هیچ راه فراری از آن نیست.

وی افزود: امروز تبیین اسلام ناب مهم ترین وظیفه سازمان تبلیغات و رابطان و مرتبطان با این سازمان است و همه ما برای جهاد تبیین دور هم جمع شده ایم.

حریزاوی با تاکید بر اینکه بدون جهاد تبیین نمی شود از مرحله پیچیده جنگ کنونی عبور کرد، گفت: نزدیک به قله هستیم و سختی ها را پشت سر می گذاریم برای قله (ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران خود را با فرانس بیانیه گام دوم تنظیم کنند/ لزوم جوان گرایی در مدیریت فرهنگی

مدیران خود را با فرانس بیانیه گام دوم تنظیم کنند/ لزوم جوان گرایی در مدیریت فرهنگی