مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-23سياسي

استاندار یزد: رسالت اصلی رسانه ها روشنگری و هدایت است


استاندار یزد در دومین یادواره شهدای خبرنگار استان، رسالت اصلی رسانه ها را روشنگری و هدایت دانست و گفت: شهدا، خود به تنهایی رسانه هستند و چون شمعی در محفل بشریت می درخشند و راه حقیقت را به ما نشان می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی شب گذشته در دومین یادواره شهدای رسانه استان که سه شنبه شب 31 مرداد ماه مصادف با شام شهادت حضرت رقیه(س) در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد برگزار شد، اظهار کرد: شهدا آمادگی خود را برای قطعه قطعه شدن در راه خدا اعلام کردند و خدا نیز به پاس این تلاش و مجاهدت، جان ها و نفس های آنها را خرید.

وی با اشاره به نورانیت مقام شامخ شهدا، گفت: شهدا اکنون پس از سالها رفتنشان، نورانیت خود را سخاوتمندانه برای بهره برداری در همین مجالس و یادواره ها در اختیار ما قرار می‎دهند.

استاندار یزد با بیان این که رنگ خدایی دادن به کارها باعث ایجاد نورانیت در اعمال می شود، به فضای نورانی جبهه های دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس پس از جراحت و زحمی شدن در جبهه نبرد و کسب بهبودی، بلافاصله با شوق و ذوق به جبهه ها باز می گشتند به دلیل همین نورانیت بود.

فاطمی شهدا را به تنهایی یک رسانه دانست و تصریح کرد: رسالت اصلی رسانه، روشنگری و هدایت است و شهدا شمع محفل بشریت هستند که راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: رسالت اصلی رسانه ها روشنگری و هدایت است

استاندار یزد: رسالت اصلی رسانه ها روشنگری و هدایت است