مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 20:152023-09-02سياسي

رشد 4 برابری بودجه تصویب شده برای بیمارستان کنگان


رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از رشد 4 برابری بودجه تصویب شده کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال 1402 به این مرکز درمانی خبر داد.

- بوشهر- رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از رشد 4 برابری بودجه تصویب شده کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال 1402 به این مرکز درمانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیده انسیه سجادی زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رشد 4 برابری اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان برای بیمارستان کنگان، نشان از نگاه بلند و سلامت محور فرماندار و اعضای کمیته برنامه ریزی نسبت به حوزه درمان دارد، محلی که به جز شهرستان کنگان، مراجعان شهرستان های مجاور و خانواده بزرگ صنعت را نیز پوشش می دهد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار مصوب برای سال جاری 29 میلیارد و 950 میلیون تومان است، گفت: اعتبارات مصوب شده در سال گذشته هفت میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است که 4 میلیارد تومان از این اعتبار برای کلینیک تخصصی شهید هاشمی، 2 میلیارد و 300 میلیون تومان برای تجهیزات بیمارستان، 700 میلیون تومان برای پانسیون و 500 میلیون تومان برای سرب کوبی اتاقک سی تی اسکن دوم بیمارستان کنگان تخصیص یافته بود.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان خاطرنشان کرد: از اعتبارات پیش بینی شده برای سال جاری، 2 میلیارد تومان از آن برای کلینیک تخصصی شهید ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 4 برابری بودجه تصویب شده برای بیمارستان کنگان

رشد 4 برابری بودجه تصویب شده برای بیمارستان کنگان