مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-15سياسي

سرلشکر سلامی: رشادت های مدافعان حرم موجب خشکیدن ریشه داعش شد


فرمانده کل سپاه در دیدار با خانواده شهید صدرزاده، گفت: رشادت ها و جان فشانی های شهید صدرزاده و شهدای مدافع حرم سبب شد ریشه تروریسم تکفیری داعش در همان محل تولد و ظهور آن ها خشکانده شوند.

- فرمانده کل سپاه در دیدار با خانواده شهید صدرزاده، گفت: رشادت ها و جان فشانی های شهید صدرزاده و شهدای مدافع حرم سبب شد ریشه تروریسم تکفیری داعش در همان محل تولد و ظهور آن ها خشکانده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه سردار ابوالقاسم شریفی رییس اداره ایثارگران سپاه با خانواده معظم شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده دیدار و گفت وگو کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدار ضمن پاسداشت یاد، نام و مجاهدت های صادقانه این شهید گرانقدر، گفت: رشادت ها و جانفشانی های شهید صدرزاده و شهدای مدافع حرم سبب شد ریشه تروریسم تکفیری داعش در همان محل تولد و ظهور آن ها خشکانده شوند.

فرمانده کل سپاه با اشاره با آیه شریفه وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ، بیان کرد: شهدا بیش از آنچه که در دوران حیات خود منشاء برکت بودند در دوران بعد از شهادت سبب خیر و برکت بوده و در تمامی مراحل انقلاب و پاسداری از آن حاضر و ناظر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: رشادت های مدافعان حرم موجب خشکیدن ریشه داعش شد

سرلشکر سلامی: رشادت های مدافعان حرم موجب خشکیدن ریشه داعش شد