مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:352023-08-23اقتصادي

تعمیر خط لوله 16 اینچ آبرسانی به تاسیسات صنعت نفت و اماکن مسکونی گچساران


رییس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: در یک اقدام جهادی نیروهای عملیاتی این شرکت موفق به تعمیر خط لوله 16 اینچ آبرسانی تلمبه خانه خیرآباد به تاسیسات صنعت نفت و اماکن مسکونی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران علی سینا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل قدمت و فرسودگی خط لوله 16 اینچ خروجی تلمبه خانه خیرآباد به مخازن ناحیه و فشار بالای آب با توجه به مسیر کوهستانی لوله آب، چندین نقطه در مسیر این خط دچار شکستگی شده بود.

وی بیان کرد: در سریعترین زمان ممکن با اعزام دو گروه جوشکار و سه گروه گشت تاسیسات آبرسانی طی 72 ساعت تعمیر این خط انجام گردید .

رییس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی بیش از پنجاه نقطه فرسوده تعمیر و با همکاری اداره ترابری جاده دسترسی در این مسیر ایجاد شد.

سینا عنوان کرد: پنجاه شاخه لوله 16 اینچ جهت تعویض نقاط در معرض ریسک در کوتاه ترین زمان آماده گردید و متعاقبا نصب شیر هواگیر در طول مسیر؛ خاک برداری از روی خط لوله؛اختصاص یک گشت اختصاصی؛ از دیگر اقداماتی بود که صورت گرفته است.

رییس اداره نگهداری و تعمیرات خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خط لوله 16 اینچ به علت تعمیر کلی مخازن تلمبه خانه خیرآباد از سرویس خارج شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر خط لوله 16 اینچ آبرسانی به تاسیسات صنعت نفت و اماکن مسکونی گچساران

تعمیر خط لوله 16 اینچ آبرسانی به تاسیسات صنعت نفت و اماکن مسکونی گچساران