مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-01سياسي

امام جمعه موقت بوشهر: قوانین بانکی باید بر اساس مبانی اسلامی باشد


قوانین بانکی باید با متون دینی و قوانین دین مبین اسلام تطبیق داده شود تا بانکداری اسلامی به معنی واقعی بروز و ظهور پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان بوشهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح  امام جمعه موقت بوشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار داشت: شهید رییسعلی دلواری معتقد به مبانی اعتقادی، ولایت، امیر مومنان و امام حسین ( ع ) بود و از درجه ولایت مداری وی همین بس که وصیت کرد پیکرش در قبرستان وادی السلام نجف و در جوار امام علی (ع) دفن شود.

وی بیان کرد: شهید رییسعلی دلواری با مبارزات ضداستعماری خود افتخاری بزرگ و ارزشمند برای بوشهری ها به ارمغان آورد که در امتداد وی نیز شهید نادر مهدوی در آب های خلیج فارس برابر آمریکایی ها اقدام حماسه آفرینی کرد.

خطیب نماز جمعه بوشهر تصریح کرد: با توجه به جایگاه و نقش ارزنده رییسعلی دلواری در مبارزات ضداستعماری جنوب، رسانه های دیداری و شنیداری و بویژه صدا و سیما باید بخوبی برای معرفی این شهید والامقام تلاش کنند.

مصلح همچنین با اشاره به صحبت های رهبر معظم انقلاب در دیدار با رییس جمهور و اعضای هیات دولت اظهار کرد: جلب رضایت پروردگار عالم و خدمت شایسته به مردم دو ویژگی برجسته شهیدان رجایی و باهنر بود و باید نام نیک این شهیدان رمز تمام فعالیت ها و تلاش ها در نظام جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت بوشهر: قوانین بانکی باید بر اساس مبانی اسلامی باشد

امام جمعه موقت بوشهر: قوانین بانکی باید بر اساس مبانی اسلامی باشد