مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-04فرهنگي

مشارکت مادی در راهپیمایی جاماندگان اربعین با شرکت در پویش «نذر اربعین»


کسانی که علاقه مند به مشارکت مادی در پیاده روی جاماندگان اربعین شهر تهران با عنوان «لشکر حسین(ع)» هستند می توانند در پویش «نذر اربعین» شرکت کرده و نذورات خود را برای توزیع در موکب ها به حساب مربوط به این پویش واریز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف رساندن نذورات مردمی به جاماندگان اربعین و عزاداران حسینی که در پیاده روی جاماندگان اربعین شهر تهران شرکت می کنند، پویش نذر اربعین را طراحی کرده است.

علاقه مندان به مشارکت مادی در راهپیمایی جاماندگان اربعین، می توانند با مراجعه به یکی از فرهنگسراها یا خانه های فرهنگ در مناطق 22 گانه شهر تهران، نذورات خود را برای توزیع در موکب های مشخص شده تحویل دهند.

همچنین شماره کارت 5047061090193737 به نام مشارکت های مردمی و جهادی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز برای واریز نذورات بصورت وجوه نقدی اعلام شده است.

در بخش دیگری از این پویش، مردم می توانند بصورت فردی و یا خانوادگی به هیأت ها و موکب دارارن متصل شوند و در امر پذیرایی از عزاداران و جاماندگان اربعین حسینی شهر تهران به موکب داران کمک کنند.

علاقه مندان می توانند جهت پیوستن به پویش نذر اربعین تا 14 شهریورماه به فرهنگسرا ها و یا خانه های فرهنگ شهر تهران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1837


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مادی در راهپیمایی جاماندگان اربعین با شرکت در پویش «نذر اربعین»

مشارکت مادی در راهپیمایی جاماندگان اربعین با شرکت در پویش «نذر اربعین»