مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-10سياسي

وجود 54 پرونده کثیرالشاکی در دستگاه قضایی استان کرمان/ پرونده ای با 1452 شاکی


رییس کل دادگستری استان کرمان بر رسیدگی سریع، دقیق و خارج از نوبت به پرونده های کثیرالشاکی از سوی قضات در سراسر استان تاکید و اظهار کرد: در حال حاضر 54 فقره پرونده کثیرالشاکی در استان کرمان در حال رسیدگی است.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان بر رسیدگی سریع، دقیق و خارج از نوبت به پرونده های کثیرالشاکی از سوی قضات در سراسر استان تاکید و اظهار کرد: در حال حاضر 54 فقره پرونده کثیرالشاکی در استان کرمان در حال رسیدگی است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز 19 شهریورماه در جلسه شورای معاونین دادگستری استان کرمان اظهار کرد: کمیته ای شامل یکی از معاونین قضایی دادگستری استان، رییس دادگاه تجدید نظر دادستان مرکز استان، رییس کل محاکم محاکم عمومی و انقلاب شهر کرمان در دادگستری استان تشکیل شده است تا بر روند رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی نظارت بیشتری انجام شود.

وی افزود: مهم ترین موضوع در پرونده های کثیرالشاکی که باید مورد توجه قضات قرار گیرد، موضوع شناسایی و توقیف اموال متهمان در همان ابتدای تشکیل پرونده است.

حمیدی با اشاره به اینکه موضوع اغلب پرونده های کثیرالشاکی؛ کلاهبرداری، جعل، خیانت در امانت و سرقت است، افزود: در حال حاضر 54 فقره پرونده کثیرالشاکی در استان کرمان در حال رسیدگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 54 پرونده کثیرالشاکی در دستگاه قضایی استان کرمان/ پرونده ای با 1452 شاکی

وجود 54 پرونده کثیرالشاکی در دستگاه قضایی استان کرمان/ پرونده ای با 1452 شاکی