مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 07:252023-09-02ورزشي

ناداوری زیادی در حق بوکسورهای نونهال کرمانشاه شد


سرپرست تیم اعزامی کرمانشاه به المپیاد استعدادهای برتر بوکس با انتقاد از داوری این رقابت ها، گفت: ناداوری زیادی در حق بوکسورهای نونهال کرمانشاهی در این رقابت ها شد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست تیم اعزامی کرمانشاه به المپیاد استعدادهای برتر بوکس با انتقاد از داوری این رقابت ها، گفت: ناداوری زیادی در حق بوکسورهای نونهال کرمانشاهی در این رقابت ها شد.

اسفندیار محمدی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری چهارمین مرحله المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته بوکس، اظهارکرد: این مسابقات به میزبانی شهرستان رودهن استان تهران برگزار شد که از استان کرمانشاه 10 ورزشکار را به این مسابقات اعزام کردیم.

وی از کسب یک مدال طلا، سه نقره و یک برنز توسط بوکسورهای نونهال کرمانشاهی در این رقابت خبرداد و افزود: در وزن 61 کیلوگرم کیان صادقی مدال طلا، در وزن 35 کیلوگرم ارشیا رادان پور، وزن 37 کیلوگرم رضا شاهرخی و در وزن 67 کیلوگرم ابوالفضل دارابی مدال نقره و در وزن 58 کیلوگرم شایان شیخی مدال برنز این رقابت ها را برای کرمانشاه کسب کردند.

سرپرست تیم اعزامی کرمانشاه به این رقابت ها تصریح کرد: با توجه به اینکه مدال طلا امتیاز زیادی دارد، اگر تنها یک مدال طلای دیگر می گرفتیم قطعا روی سکو بودیم، اما متاسفانه ناداوری ها باعث شد تا از رفتن روی سکو باز بمانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناداوری زیادی در حق بوکسورهای نونهال کرمانشاه شد

ناداوری زیادی در حق بوکسورهای نونهال کرمانشاه شد