مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-09سياسي

زمین های فاقد کاربری در رشت تعیین تکلیف شدند


رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر رشت با اشاره به تعیین تکلیف زمین های فاقد کاربری در رشت گفت: به همت شورا و شهرداری رشت، بخش قابل توجهی از زمین های مناطق محروم رشت که فاقد کاربری و یا دارای کاربری کشاورزی بودند با موافقت کمیسیون ماده پنج استانداری تعیین .

- مسعود عباس نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه همه شهرها یک موجود زنده هستند، اظهار کرد: متاسفانه شهر رشت بدون برنامه در حال توسعه و بزرگ شدن است و محلات بدون ضابطه در شهر ایجاد می شوند.

  وی با بیان اینکه با ایجاد محلات باید خدماتی از جمله آب، برق، گاز و غیره به ساکنین ارائه شود، افزود: باید در ابتدا زیر ساخت های لازم را ایجاد و پس از آن نسبت به انجام ساخت وساز اقدام شود، اما متاسفانه به این ضوابط توجهی نمی شود و حوزه شهرسازی تبدیل به یک ماشین امضا برای انجام ساخت و سازها شده است.

  رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر رشت با ابراز گلایه از مغایرت طرح جامع و طرح ترافیکی رشت بیان کرد: این 2 طرح با یکدیگر مغایرت دارند و این مسئله منجر به بروز مشکلاتی شده است.

  عباس نژاد به وضعیت ون کافه های سطح رشت اشاره کرد و افزود: معتقدم ون کافه ها باید ساخت وساز قانونی و ساماندهی شوند و نباید به واسطه ایجاد اشتغال برای برخی، تعداد دیگری از افراد که در چارچوب قانون و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین های فاقد کاربری در رشت تعیین تکلیف شدند

زمین های فاقد کاربری در رشت تعیین تکلیف شدند