مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-09سياسي

شورای نگهبان مانع ورود افرادی به مجلس شود که با منویات رهبری زاویه دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رسول فلاحتی امروز (17 شهریور) در خطبه های نماز جمعه شهر رشت با اشاره به حضور 22 میلیون نفری زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در مراسم پیاده روی اربعین، - امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران، حسینی هستند و حرکت جهانی خود را تا ظهور ادامه خواهند داد، گفت: رسانه های دنیا همایش عظیم اربعین را پوشش نمی دهند، زیرا نمی خواهند پیام آن مخابره شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام رسول فلاحتی امروز (17 شهریور) در خطبه های نماز جمعه شهر رشت با اشاره به حضور 22 میلیون نفری زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در مراسم پیاده روی اربعین، اظهار کرد: پیاده روی اربعین بزرگترین اجتماع مسلمانان بوده و یکی از نعمت های الهی برای ملت ایران و مردم جهان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران، حسینی هستند و حرکت جهانی خود را تا ظهور ادامه خواهند داد، تصریح کرد: رسانه های دنیا همایش عظیم اربعین را پوشش نمی دهند، زیرا نمی خواهند پیام آن مخابره شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن قدردانی از دولت و مردم جهت مدیریت موکب ها و پذیرایی از زوار، عنوان کرد: از همه خدمتگزاران زوار حسینی به ویژه نیروهای مسلح که به برقراری امنیت زائران کمک کردند، قدردانی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان مانع ورود افرادی به مجلس شود که با منویات رهبری زاویه دارند

شورای نگهبان مانع ورود افرادی به مجلس شود که با منویات رهبری زاویه دارند